Veckan som gått och går och fortfarande pågår

För det första, känns skittråkigt att skriva i en skitful blogg. Funderar på att bara ta bort hela designen och börja om haha. Men det får bli någon kväll när jag orkar (och det tänker jag varje kväll).
.
(speciellt fixa så jag slipper skriva punkter mellan varje stycke, gaah, damp måste fixa det NU.22.37)
Lol, orkar inte. Fastnade och har nu suttit i ca en timme snart och förstört bloggen typ, men vet iaf hur man gör normala radbrytningar på mac. Dock har menyn dampat, men orkar inte just nu. Har bara något standard tema.
Iaf, denna vecka är inte min bästa. Snarare den sämsta sen jag kom hit. Av flertal olika anledningar. Tur är jobbar jag 12h om dagen nu för mamman är borta under veckan, så hinner inte tänka så mycket på mig själv och vad som händer i mitt liv. I helgen ska jag bara va med Syliva, som åker hem om en vecka. Kommer dö utan henne här känner jag nu, men får hoppas att det är överdriva känslor som bara finns just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0