Skäääämta bara juuu!

Ok, senaste inlägget var ju bara ett skämt! Idag har jag shoppat, och tänkt, och sen kommit på att jag ska skriva och lägga upp bilder och allting! Mest för att jag kommer vilja ha mycket av det som händer nu nerskrivet för att senare kunna läsa om "au pair året". Plus att det är kul att skriva, och lägga upp bilder.
Det är också kul att fixa design, men det är ju något som får komma när det kommer. Alltså efter jag kommit in i bloggrutinen igen!
Men nu ska jag sova lite, fruktansvärt varmt i Paris just nu. Men jag är glad, har knappt jobbat denna vecka och ska bara jobba imorgon sen har jag en najs helg framför mig!

Seg blogg.

Har gått 2 veckor sen jag senast skrev, finner verkligen inte intresset till att skriva tråkiga saker i den här bloggen. har däremot funderat mycket över att skaffa en tumblr. Så jag bara kan lägga upp najsiga bilder, skriva ibland, och liknande. Dock har jag väl kvar den här om jag någonsin skulle få för mig att ändra till en najs design och vara aktiv igen, men det blir nog inte i första taget. Sommar, underbara vänner och Paris och allt som finns här. Jag älskar det här, och jag har det så jävla bra.

RSS 2.0