Burning is burning

Uuuuh, har ingen aning om vad jag ska skriva. Började precis må väldigt dåligt, utöver det som jag redan mår dåligt över. Det är så svårt att försöka leva som vanligt när man inte är annat än mänsklig och har känslor som styr nästintill allt. Jag hatar att jag låtit mig själv tappa mig själv och inte tänka på mig själv och se till mig själv först. Det är det som gör det så lätt att falla, om och om igen. Men nu är jag en bra bit på vägen, och jag känner mig glad över att leva, men skulle gärna klara mig utan personer som inte är bra för mig. Dock ska vi inte vara negativa nu, så därför kan jag skriva att på lördag ska jag kolla på en lägenhet! Hoppas den ser bra ut för då blir det där jag bor i sommar under min lediga månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0