At night the city grows

Jag har blivit vääääldigt sjuk, feber och näsa som rinner 24/7, plus minst 100 nysningar om dagen. Enda pluset eftersom jag älskar att nysa! Därför är det väldigt jobbigt att det nu har blivit grovt varmt i Paris, självklart underbart men med en feber som gör att jag redan svettas som en galning kan jag inte ens röra mig utan att behöva en dusch efter.
.
Men jag lever och jag är lycklig som få, lyssnar massor av musik. Hittar massor av musik, och det bästa av allt; jag har fått tillbaka min stora inspiration och passion till att skriva. Då menar jag inte här i bloggen, utan mer texter för mig själv. Dock vill jag gärna ha dom någonstans så får se om det slutar på en egen sida!
.
Idag älskar jag Frankrike och livet.

Kommentarer
Postat av: mikkis

Åh det känns skönt att läsa att du mår och är positiv bra fastän du är megasjukelisjuk! Det börjar bli ganska varmt i Sverige också btw ;)

<3



2012-05-10 @ 20:39:53
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0