The end.

Så, min familj sa till mig i tisdags att de inte behövde mig längre. Just nu sitter jag i min säng hemma i Sverige. Skönt att au pair tiden är över, tråkigt att inte vara i Paris längre. Men inte så farligt för om 6 dagar åker jag till Grekland på obestämd tid, för att sedan återvända till Paris på riktigt. Med ett bättre jobb och bättre boende.
Är dock oerhört tacksam över hela au pair tiden, det har givit mig så mycket och jag har utvecklats så galet mycket som människa. Franskan, den har förbättras så galet mycket så det är otroligt! Så glad över det! Ska hålla igång den i Grekland med Monika och sedan komma tillbaka till Paris och köra hårt!
Stänger nog denna bloggen nu, blev väl aldrig riktigt bra här och allt tog slut så fort så det får bli såhär nu. Tumblr with nice pics and some texts here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0