Avril 28

I onsdags åkte jag till Paris för att gå på gratiskonsert med The Ting Tings, dom var så jävla bra live, och de spelade dom två bästa låtarna som jag ville höra!
Efter det åkte jag och B. till Odeon, en sväng på Starbucks, mina nya favorit Frappuccino- fraise à la crème MON DIEU vad god den är!
Efter det letade vi upp en sisha-bar, my first time but it was awesome. Livrädd var jag dock. En ny upplevelse rikare, dock ingen favoritsyssla men placet var coolt. En sväng förbi en tråkig meet-up på en mysig bar, sen en sväng till Maubert Mutualité, irländsk pub för att se färdigt fotbollen!
Älskde förövrigt Odeon, underbart vackert, och solen sken för första gången ordentligt på länge.
.
Nu ska jag snart in till Paris för att gå på Tim Burton l'exposition med en annan au pair, tror att den kommer vara riktigt najs! Efter det blir det "potluck" med massa tjejer!

Kommentarer
Postat av: mikkis

Åååh jag gillar att du börjat uppdatera bloggen ofta :D men vad är en sisha-bar? :o och menar du en jordgubbsfrappucino på starbucks? bästa skiten ever <3<3

2012-04-29 @ 12:10:23
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0